sobota 29. září 2012

Fotohádanka č.12



Protože jsem dnes neměl moc času na zpracování posledního většího článku z lefkadské série, napadlo mne, že přidám aspoň malou víkendovou fotohádanku. Co myslíte, že je na následujícím obrázku?
 
 
 
 


Přikládám několik tradičních indicií:

1. Fotku jsem pořídil před dvěma dny v Řecku
2. Na tomto obrázku byla práce jen pro dva rozměry, ten třetí zřejmě po typicky řeckém způsobu stávkoval.
3. Fotografie byla pořízena v interiéru, ale stejně tak dobře šla udělat i venku, jen by se na vás nejspíš všechno sesypalo.
4. Osobně jsem tyhle kulaté tvary využíval (většinou neplánovaně) k tomu, aby podobně kulatými tvary oplývaly i moje sny.
5. Stačil by jediný řecký komár a mohl by narušit celou kompozici :-).

Tak co, budete hádat? Anebo už dokonce přesně víte jako někteří tradiční místní christieovští dedukčníci?

A i když jsem po těch třicítkách v posledním řeckém týdnu s počasím v Čechách hrubě nespokojen a hodlám na ně hned v pondělí podat trestní oznámení, ještě před tím připojím na úplném konci víkendu správnou odpověď. Přeji všem krásný sobotní večer a k tomu i celičkou neděli.

---------------------------------
Řešení:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.