sobota 12. ledna 2013

Stmívání

Pozn.: I když dnešek vysloveně svádí k podrobnějšímu komentáři prezidentských voleb, ukrotím se a zcela záměrně udělám něco úplně jiného a pro dnešek publikuji místo politické glosy jen malou básničku, která nemá s volbami a s politikou (aspoň doufám) vůbec nic společného :-).

Ze zraku ostříže
mi zbyly jenom střepy.
Těžko se mi to říká:
Srdce jsem propil
v pančovaném víně
a teď jsem skoro slepý.
Nejistým krokem
vcházím před diváky
a mávám ti popaměti
z místa na forbíně
do dálky, do publika.
Snad jsi tu někde taky.

Srdce jsem propil
v pančovaném rumu;
na slunce čekám marně,
i hvězdy prchnout rozhodly se.
Netrefím potmě do práce
ani do konzumu,
tak aspoň vedle v zastavárně
dal jsem svůj rozum
do komise.

Srdce jsem propil
v pančovaném lihu,
zaostřit dokážu
jen tobě na rty,
do očí
a do výstřihu :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.