pondělí 9. dubna 2012

Jarní přání

Pozn.: podává se svižně a optimisticky, nejlíp s úsměvem naladěným do Fis dur a s kremžskou hořčicí :-) No já vím, chtěl jsem původně napsat něco závažného, zásadního až převratného, něco opravdu světového a nepominutelného, co si trvalou kvalitou nezadá s tradicí Velikonoc, a zase mi z toho vyšla obyčejná rýmovačka. Tak třeba zejtra, ano? :-)

Že se to nedaří?
Že se to nesluší?
s jelity na duši
mít úsměv na tváři?

Není čas na "depku"!
Úsměv s ní zatočí:
Pár jisker do očí
a ze rtů kolébku.

Přeji vám odvahu,
k jarnímu úsměvu;
ať je vám do zpěvu.
Jaro je na tahu!


Cesta do pravěku:
Když jsem se dnes šel projít velikonočním slunečně mrazivým ránem, opět se mi do cesty připletlo několik starších domků se jménem. A tak v dnešním prokliku do blogového pravěku zavítám tři roky nazpátek do dubna roku 2009 a nabízím kratičkou úvahu o jménech domů. Taky nic převratného, ale aspoň se to nerýmuje :-). O jménech domů

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.