neděle 17. listopadu 2013

Proč dnes nevyjdou Nedělní miniglosy?

Dnes je první neděle od 16. srpna 2009, kdy jsem se rozhodl, že nevyjdou Nedělní miniglosy. Není to nic pozoruhodného, leč narušuje se tím tradice, uznávám. Schválně, proč si myslíte, že tomu tak je?

1. Protože je dnes státní svátek a odbory to nerady vidí.

2. Protože mě tentokrát poprvé vůbec nic zábavného nenapadlo.

3. Protože tím symbolicky protestuji proti přehlížení dalších a dalších náznaků, že se to, co bylo právě před 24 lety odstraněno, se zase pomalu oficiálně vrací do hry.

4. Protože pevná daná pravidla je třeba občas porušit, aby nezatuchla a nezačali jsme jim otročit.

5. Protože jsem na napsání Nedělních miniglos neměl ani trochu času.
 
6. Protože jsem měl to štěstí, že jsem dnes mohl přemýšlet o úplně jiných věcech než o politice.

7. Protože chci čtenáře "vyhladovět", aby jim příště lépe chutnalo.

8. Protože od tohoto týdne budou Nedělní miniglosy vycházet zásadně ve středu.

9. Protože je třeba vydávání maličko pozdržet, aby jubilejní 250. číslo vyšlo jako dárek k Vánocům.


Co myslíte vy? Která odpověd je správná a které jsou úplně mimo? :-)


Pro všechny ty, kteří mají své nedělní žaludeční šťávy natěšené na svérázný styl Nedělních miniglos a jejich absenci by mohli pociťovat jako zásadní újmu, přikládám jako tradičně alespoň dva jubilejní výběry toho nejlepšího, co bylo zatím ve více než čtyřech letech, kdy Nedělní miniglosy (téměř :-)) pravidelně vycházejí, publikováno:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.