středa 25. srpna 2010

Návštěva u květinové víly

Byl jsem se o víkendu podívat na návštěvě u jedné známé květinové víly. Ve dveřích jsem se srazil s její kamarádkou, která se zastavila na kus řeči a právě odlétala s nákladem pylu. Mohl jsem si proto zblízka všimnout, že depilace v hmyzí říši ještě nefrčí tolik jako v té lidské a taky že křídla jsou ve skutečnosti abstraktním uměleckým dílem.
 
 
 
 
 
 
 


Květinová víla sice nemá televizi, takže jsem večer promeškal zprávy, ale místo toho jsem kolem sebe viděl tolik podivných tvarů a barev, že barevné pixely těch nejmodernějších televizních obrazovek mohly jen tiše závidět. 
 

Já jsem okouzlením ani nedutal, ale jistý řádný profesor rostlinopisu a živočichopisu by se možná zeptal: Kde je blizna??


No a na závěr jsme si dali kávičku na voňavé terase prozářené zapadajícím sluncem s výhledem na krajkovou pavučinu. Pravda, měla po celodenním provozu sem tam zatržené oko, ale soused prý už na noc chystá rekonstrukci.


Přiznávám, že ten večer mi televizní zprávy opravdu ani trošku nechyběly.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.