čtvrtek 2. května 2013

Copak je to za město?

První máj jsem letos strávil na velmi zajímavé cestě, jejíž skoro neuvěřitelné důvody objasním ve speciálním článku. Můžete se těšit, protože kdyby něco takového napsal nějaký scénárista, pomyslel bych si, že si celou zápletku vycucal z prstu ve stavu notné opilosti, protože něco takového se ve skutečnosti opravdu nemůže nikdy stát.

Ale dnes ještě pomiňme věci neuvěřitelné a podívejme se na několik úplně prostých fotek z jednoho města, jehož jméno vám zatím ještě zatajím, protože si ho nejspíš poznáte sami. Tedy, poraďte mi: Kde jsem podle vás dnes na rozkvetlého prvního máje byl na výletě?


Na první fotografii je hlavní kostel zmíněného města zpoza rybníčku, který je odedávna součástí městského opevnění.



Nahoře na kostelní věži je malý byt, který byl kdysi obývaný početnou rodinou. Z ochozu je krásný výhled na celé město a když není takový opar, jaký byl dnes, je vidět ještě mnohem, mnohem dál, až na vysoké hory.



Výhled ze dveří věžního bytu, který se oficiálně nesmí fotografovat, směrem k náměstí.



Skoro kolem celého vnitřního města se dochoval věnec hradeb, kolem kterých je možné si udělat pěknou jarní procházku.



Tak co? Poznáváte podle fotoindicií, o jaké jde město? Vím, bylo to tentokrát velmi jednoduché, ale víc jsem dnes nesihl dát dohromady. Můj celodenní výlet skončil teprve před chvílí :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.