úterý 4. října 2011

Tokijčané

Cestou po Japonsku jsem kupodivu nefotil jen chrámy, budovy a přírodní krásy, ale občas se na fotkách objevili i úplně obyčejní lidé. Tak jsem dnes využil toho, že jsem z Tokia žádné fotky nezveřejňoval a vybral jsem pro vás pár obrázků s lidmi. Ale to nejsou obyčejné lidé, to jsou lidé z Tokia :-).





Čepení nevěsty v zahradách Meidži Džingu



Kolektivní cvičení u Olympijského stadiónu



Na lodním výletě na řece Sumida



Domov na řece



Turisté v chrámu Sensódži vyskakují na "maxisandál" vyrobený tradičními postupy, jen v trochu větším čísle.



Rozmáchlé pohyby místního metaře vypadají jako dávný rituál, zvlášť při tak velkém "rozpětí".



Koukni táto, není to náhodou ten Čekodžin Čerf?


Čas od času se budu k fotoarchívu z Japonska vracet, protože obrázky jsem vám občas zůstával dlužen. Ale to už nebudou reportáže, maximálně tak ještě fotočlánky :-).

Pozn.: Další četné reportáže z mých dvou cest, během kterých jsem měl příležitost osobně poznávat nádhernou japonskou zem, najdete ve speciální rubrice Japonsko na vlastní oči.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.