úterý 15. května 2012

Kdo doopravdy vyhrál letošní pražský maratón?

Protože jsem se tentokrát bohužel nemohl do pražského maratónského víkendu zapojit tak aktivně, jak bych si sám přál, rozhodl jsem se, že vám aspoň zprostředkuji své netradiční divácké zážitky. Vlastně jsem ještě nikdy neměl příležitost vidět dobíhat ty nejlepší závodníky do cíle - tou dobou totiž tradičně bývám někde v Podolí a zbývá mi do cíle ještě něco kolem 25 kilometrů. Tak jsem si letos řekl, že speciálně pro vás vyfotím vítěze Mezinárodního pražského maratónu. Ale nějak se mi ty včerejší fotografie pomíchaly a já zapomněl, kdo tím vítězem vlastně byl...
 
 
 
 
 
Byl to snad tenhle Keňan se jménem tolik nepříhodným pro maratón v metropoli země pivařů?...
 


...nebo to byl tenhle vytrvalý malý andílek s tričkem proklatě nízko?
 


Tohohle kostitřasistu jistě diskvalifikovali za nedovolenou výbavu, i když dojel do cíle ještě před prvními finišujícími běžci. On tedy zřejmě vítězem nebyl...
 


Nebo zvítězil tenhle levitující žluťásek? Nejspíš také ne, splněný olympijský limit pro závod v Londýně mu asi protentokrát stačil.
 


Jestli vyhrály tyhle párové čtyřky, bylo to nespravedlivé, protože si evidentně zkracovaly klikatou trasu centrem Prahy po úplně rovné Vltavě. Prostě samá voda, samá voda...
 


Vyhrál snad tenhle malý brouček, kterého na trati přemohl mikrospánek?...
 


...nebo vyhrál někdo z této favority nabité skupiny?
 


Pokud nezvítězila v celkovém pořadí, tahle skupinka jistě nebyla bez šance aspoň v kategorii mašerů...
 


...nebo snad vyhrál tenhle africký rychlík, kterému sotva stačili i kolemjedoucí cyklisté a kterého i zaostřit byl docela problém?
 


Ale možná se vítězem stal tenhle lední medvídek; minimálně pro mnohá dětská srdce určitě.
 


Tak nevím, jsem maličko popletený. Kdo to tedy včera v rozběhané a sportem pulsující Praze vlastně doopravdy vyhrál? Poradíte mi? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.