sobota 26. května 2012

Auto v květ(n)u

Jsem poslední dobou trošku v časovém presu, tak mi nevychází napsat rozsáhlejší článek. Ale řekl jsem si, že se s vámi podělím aspoň o jednu drobnou fotoanekdůtku. Jak většina z vás dobře ví z mých dřívějších článků, jsem "nemotorista". I když znám některé báječné lidi, kteří o autech vědí první poslední, pro mne automobil zůstává složitým strojem plným tajemství, který sice vypadá celkem kompaktně, ale do kterého se vejde několik lidí a prý uvnitř dokonce žijí jacísi koně. Ano, slyšel jsem kdysi, jak někdo říká o svém starém autě, že trochu kvete, ale donedávna jsem si neuměl představit, co to může doopravdy znamenat. Domníval jsem se naivně, že karosérie ani útroby auta nemohou rostlinám poskytnout dost živin, a podezíral jsem své známé, pro které je auto skvělým kamarádem, kterého umějí vyfešákovat, opravit a ti nejúctyhodnější dokonce i vyrobit, že slova o "kvetení" auta jsou jen přeháněním, že auta nekvetou ve skutečnosti, ale jen v přeneseném smyslu slova. Teď už ale konečně vím pravdu: Auta skutečně kvetou! A právě je zřejmě jejich sezóna, podobně jako před nedávnem kvetly nádherné sakury nebo jabloně.
 
Ostatně kdy by už mělo auto kvést, když ne v květnu? :-)

Krásný květnový, usměvavý a rozkvetlý den všem kolemjdoucím přeje Petr V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.