pátek 21. února 2014

Grafická podoba pozvánky na výstavu

Dnes jsem z galerie obdržel grafické zpracování materiálu oznamujícího konání březnové výstavy, o které jsem tady už psal ve speciálním informačním článku Pražská fotovýstava.

Protože se mi výsledek práce grafického studia moc líbí, chtěl jsem vám ho hned "zatepla" ukázat. Zároveň je zřejmé, že budu toto oznámení přikládat do všech informačních e-mailů, které v následujících dnech dorazí i k mnohým z vás. No a kdyby k vám náhodou žádná osobní e-mailová pozvánka nedorazila, nic si z toho nedělejte - tahle blogová pozvánka platí pro všechny úplně stejně :-).



Dostal jsem už v posledních dvou týdnech řadu dotazů, jak to bude tentokrát s vernisáží výstavy. Tedy: Tentokrát jsem se rozhodl žádnou oficiální vernisáž jako slavnostní úvod výstavy neuspořádat. Je ale pořád ještě otevřená možnost, že by se během některého víkendu mohla v předem nahlášený čas uskutečnit skupinová komentovaná prohlídka, které by se mohli zúčastnit ti, co si nebudou chtít užít vystavené fotografie v klidu a sami. To ale bude ještě záležet na mnoha okolnostech a především se to bude odvíjet od toho, jak vykrystalizuje můj víkendový březnový program.

Každopádně můžu slíbit, že všechny důležité informace o výstavě budu - jako doposud - průběžně zveřejňovat, takže vám jistě nic podstatného neunikne. Zatím přeji všem krásné únorové dny a těším se na březen :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.