středa 22. června 2011

Fotohádanka č.7

Někteří z věrných čtenářů už se pídili, proč jsem zanevřel na kdysi dost návštěvnicky oblíbené fotohádanky. Nebojte, nezanevřel jsem na ně, jen jsem neměl vyfoceno nic zajímavého, co by se dalo aspoň trošku rozumně fotohádat. Tak se po skoro půl roce pokouším navázat na upozaděnou tradici a jeden obrázek vám dnes nabídnu. Sluší se ale, aby hádanka po takové době nebyla moc těžká, a proto jsem vybral něco, co uhádnete naprosto jednoduše a rychle.
 
 
Tedy: Co myslíte, že je vyfoceno na následujícím obrázku?



Nebyla by to samozřejmě správná fotohádanka, kdybych nepřidal několik tradičních indicií:

1. Fotka je dělaná v exteriéru.

2. Předmět nebo předměty na obrázku jsou focené horizontálně.

3. Něco podobného je možné zažít v lázních, tam ale výhradně s čárkou.

4. Předmět nebo předměty na obrázku jsou dokonce ještě starší než já.

5. V okolí foceného předmětu nebo předmětů se rozhodně nedoporučuje našlapovat.

Tak co? Už víte, co je na fotografii? Nepochybuji, že ano. Správnou odpověď, vyhodnocení a pár informací navrch můžete čekat v pátek večer.

Moc se těším na vaše názory a přeji všem příjemné hádavé dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.