úterý 8. února 2011

E-mailový blues

Pozn.: Bluesrockový doprovodný rytmus a případně i nějakou tu odpovídající improvizovanou melodii ponechávám na vaší ctěné představivosti :-)

Do světa co je plnej barev, snů a krás,
ze světla do tmy a pod jiný hvězdný nebe,
do světa co je plnej barev, snů a krás,
ze světla do tmy a pod jiný hvězdný nebe,
i když jenom hořím, po zádech mi běhá mráz
i když jenom hořím, na zádech mě krásně zebe.

Vlaštovkou z umně složenýho papíru
se snažím trefit ještě po paměti,
vlaštovkou z umně složenýho papíru
se snažím trefit ještě po paměti
do otevřenýho okna pěkně na míru,
jde to se mnou poslední dny od mínus dvou k pěti.

Vědět dává
nová zpráva,
hned ji přečtu v spěchu,
zbytek dechu
už mi zase vynechává.
 
Kdysi tu byla Malá noční hudba,
dnes je to Velký e-mailový blues,
kdysi tu byla Malá noční hudba
dnes je to Velký e-mailový blues,
snad přijdu na to, co je náhoda a co sudba
a jestli spolu stopnem Malej nebo Velkej vůz.

Vědět dává
nová zpráva,
a tak ji rychle otvírám,
jestli to není spam…

Stopovat hvězdy prej je nebezpečný,
nikdy netušíte, co se může stát,
stopovat hvězdy že prej je nebezpečný,
nikdy netušíte, co se může stát.
Když stojíš vedle krásný paní nebo vedle slečny,
zastaví vám občas úchyl nebo desperát.

Vědět dává
nová zpráva,
hned ji přečtu v kuse,
usměju se:
Jó to je ta pravá!

Možná máš strach, že ti s múzou zahnu,
že mě snadno skryje ve svým vnadným objetí,
možná máš strach, že ti s múzou zahnu,
že mě snadno skryje ve svým vnadným objetí.
I kdyby krásnejch múz
(jak smetí)
byl plnej autobus
a andělé nám pěli,
já to přece nevyměním za to naše skvělý
noční e-mailový blues!!

(samozřejmě následuje dlouhá kakofonie závěrečného košatého bluesového akordu :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.