pátek 12. listopadu 2010

Fotohádanka č.2

Dnes jsem pro vás měl připravených několik mimořádně složitých hádanek, u kterých jsem si ani já jako autor fotky nebyl jistý, co vlastně na obrázku je, a vaše nápady jsem chtěl podle použít pro snazší rozpomenutí. Protože mne ale na čerstvém listopadovém povětří něco ofouklo, takže teď trpím (slovy Monty Pythonů) lehkou smířlivostí, nakonec jsem se rozhodl připravit tentokrát naopak mimořádně jednoduchou hádanku, aby ji pokud možno poznal každý. Posuďte sami, jestli se mi to podařilo:
 
 
Co tedy myslíte, že je zachyceno na obrázku?


Indicie jsou tentokrát nejspíš zbytečné, ale přesto - abych neporušil krátkou tradici:

1. Fotka je asi 6 měsíců stará
2. Slušně jsem zamrkal objektu na pozdrav, ale nikdo pozdrav neopětoval, přestože jsem prokazatelně o dost starší.
3. Objekt na obrázku má něco společného s moderním bojovým vozidlem  naší armády Pandur II.
4. Objekt na obrázku se nesmí vyhazovat do plastového odpadu.

Co myslíte, nebyl jsem protentokrát smířlivý až příliš? Aspoň vidíte, že bych nemohl dělat hodnotitele v Autorském klubu, to by prošel každý a neměli bychom o čem diskutovat.

Jako obyčejně nikdo nic nevyhrává (my, rozpočtoví škrti, máme zrovna pré), jen závěrečný shrnující oslavný komentář, který ani tentokrát nemůže být tolik oslavný, když je to přece tak jednoduché, jak už jsme si odsouhlasili.

Užívejte si krásných listopadových dnů a přeji jako obyčejně báječný hádavý víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.