pátek 19. září 2014

O zakletém království

Bylo-nebylo jedno podivné blogové království... Ale ne, nebojte se, nemám tu pro vás pohádku na dobrou noc. Jen malou omluvu bez zbytečných řečí. Připravil jsem totiž pro vás zase po půl roce jednu malou fotohádanku, ale ne a nedaří se mi ji v administraci blogu vytvořit a publikovat. Administrace blogu mi funguje čím dál hůř - při posledním pokusu už mi nešly vkládat ani obrázky ani odkazy, nefungují dokonce ani obyčejné odstavce(!!!), text se automaticky přeformátovává do podivných patvarů, takže zatím s touhle neumytou kůží na trh určitě nepůjdu a počkám, jak se věci vyvinou. Pokud se ovšem vůbec nějak vyvinou, protože mám pocit, že Šípková Růženka v blogovém království se píchla do prstu a všechno - i v plném podzimním slunci - usnulo. Téma týdne se nemění, odmlčely se blogy dne, již třetí týden se nevyměňují reklamy na zajímavé stránky; blogový svět jako kdyby se přestal točit. Trochu mi to připomíná děj románu Země snivců Alfreda Kubina, o kterém jsem kdysi dávno na tomto blogu psal (připojil bych odkaz, ale nejde mi to :-)), tak jen doufám, že to nevezme podobný konec. Pokouším se publikovat aspoň tuto malou omluvu - bez možnosti mít formát textu pod kontrolou - a prosím tedy zdejší návštěvníky o trochu trpělivosti; věřím, že se brzy najde roztoužený princ, který se zdejšími šípkovými keři proseká a probudí zdejší blogovou Růženku takovým polibkem, o kterém si netroufla celou tu dobu v limbu ani zdát. Já mu v jeho lehce deviantních úmyslech budu každopádně držet palce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a těším se zase brzy na shledanou.